Makaroner och köttbullar räknas inte som matlagning



Nu tänkte jag laga lite mat och det var ju inte igår direkt, det här med matlagning är ju inte riktigt min grej om man säger så men jag ska göra mitt bästa så får vi de hur det går, det ska hur som helst bli väldigt roligt att få laga lite mat känner jag och det ska bli spännande att se hur det kommer gå för mig det här med att laga mat. Det är ju verkligen något som jag vill lära mig för det är ju bra att kunna laga mat och inte bara köpa hem färdigmat och äta ute. Nu är det ju så att jag självklart vet hur man kokar makaroner och steker lite köttbullar men det räknar jag inte som matlagning utan jag vill lära mig att laga lite mer exklusiva maträtter som man kan bjuda på när man får besök och då blir det ju genast lite svårare.

Det finns många maträtter som jag vill lära mig att laga men jag har ju all tid i världen på mig att lära mig laga dessa maträtter och det är något som jag ser fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar