Jag undrar hur många grader det är i Miami



Jag undrar hur många grader det är i Miami just nu. Jag har ju en del vänner där och jag har själv varit där några gånger och det är verkligen fint där kan jag ju säga och jag skulle gärna vilja flytta dit någon gång i framtiden för det är ju klart att man påverkas av den miljön man vistas i och har man varit i Sverige över vintern så känner man ju sig inte särskilt munter. Problemet är bara att det är så pass långt att åka och jag har ju inte lust att åka till Miami i en vecka för det är lite för jobbigt att åka dit och ska man åka dit så vill man ju i alla fall stanna i några månader. Men en sak är säkert och det är att jag inte vill stanna kvar i Sverige just nu för jag är trött på kylan och mörkret och jag längtar efter lite sol och värme nu. Jag behöver ju inte åka ända till Miami för att få lite sol på mig utan jag skulle ju kunna åka till gran canaria i en vecka i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar