Jag har haft en ganska trevlig vinter



Jag skulle vilja säga att jag har haft en ganska trevlig vinter men nu när jag tänker på det så har det faktiskt inte varit så trevligt, det har mest varit mörkt och kallt den här vintern och det är ju kanske inte så roligt men det var ju ändå ganska trevligt runt jul för det är ju alltid trevligt med julen tycker jag även om det bara är under en kort stund under vinterhalvåret. Men jag brukar alltid ha kvar julpyntet ganska lång tid så att man får dra ut på julstämningen för det är ju det enda som är bra med vintern egentligen och det har ju egentligen inte med själva vintern att göra för man kan ju lika gärna fira jul i ett varmt land. Frågan är bara om det skulle bli någon julstämning utan snö. 

Hur som helst så tänker jag i alla fall åka till ett spa i helgen så att man får vistas i en trevlig miljö och bada lite.  

Jag tror att det är bra att åka till ett spa eller bara åka och bada någon gång ibland på vintern så att det inte bara är mörkt och kallt för det känns ju nästan lite deprimerande måste jag ju säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar